delegatura co to znaczy

Czy przydatne?

Co znaczy Delegatura

Definicja Delegatura: przedstawicielstwo rządu, instytucji państwowej albo spółki, które reprezentuje interesy macierzystej placówki poza terenem jej działania. D. w różnych miastach Polski mają, na przykład Naczelny Sąd Administracyjny, Najwyższa Izba Kontroli

Czym jest delegatura znaczenie w Słownik D .

Co znaczy Dymisja:
Porównanie zajmowanego stanowiska (a więc nastąpiło przyjęcie d.) albo zrzeczenie się stanowiska (a więc podanie się do d.). Udzielanie d. następuje w razie przyjęcia jej poprzez osobę (gremium) nadrzędną delegatura co znaczy.
Krzyżówka Decyzja Administracyjna:
Dlaczego organ adm. indywidualny akt adm., który rozstrzyga sprawę danego adresata (ekipy adresatów). Wg pol. kodeksu postępowania adm. każda d.a. musi za- wierać oznaczenie organu adm., datę wy- dania delegatura krzyżówka.
Co to jest Dzienniki Urzędowe:
Jak lepiej prasowe wydawane w dziedzinie i trybie ustalonym prawnie poprzez organy państwa, przydzielone do publikowania aktów normatywnych. W wielu wypadkach prawo uzależnia wejście w życie aktu normatywnego delegatura co to jest.
Słownik Delimitacja:
Kiedy szczegółowego przebiegu granicy pomiędzy dwoma krajami i naniesienie jej na mapę, odpowiednio z przyjętą umową międzynar. Dokonywana jest przeważnie poprzez dwustronną komisję składającą się z delegatura słownik.
  • Dodano:
  • Autor: